Pages

2 februari 2011

Blommande boxar

En ask gjord på beställning, till ett brudpar som visst gillar blått. Det tog jag fasta på... :)


Designmässigt påminner de här två en del om varandra, men jag gillade verkligen blomman på toppen så jag gjorde en till. :) Först ner nedre och sen den till brudparet. Att stämpla swirls på blomman gav en extra dimension som jag verkligen gillade.


Tills sist bjuder jag på en blomask till, vad annars!? Den här var från början en smyckesask med en lite annorlunda vikning på locket som jag haft i gömmorna ett bra tag. Undrar om den inte är tillbaks i gömmorna nånstans nu igen...? Men den var kul att göra iaf! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)