Pages

7 februari 2011

full of love 1

En present jag gjorde till en väns födelsedag. :) Man kan göra många bra och roliga fynd på Åhléns....den här burken är ett av dem. Nåt slags oglaserat porslin, med precis lagom mycket mönster på för att jag skulle få plats med lite mer. Jag stämplade "full of" direkt på burken, och limmade fast chipboardbokstäverna, bandet och knappen. Två glittriga röda hjärtan fullbordade det hela.
porslinsburk, ca 15 cm diameter.

under locket...
I burken la jag ett minialbum, så det blev två presenter på sätt och vis. Jag har inte hunnit redigera alla albumbilderna ännu, men ville iaf lägga upp själva burken ikväll. :) Antar att resten kommer imorgon....

1 kommentar:

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)