Pages

15 maj 2011

Kul kul kul!!!

Jag har blivit utsedd till Top 3 hos både Scrappekammeret och Stampin with the Dragon nyligen, så otroligt roligt
TJOHOOOO! :)

Hos Scrappekammeret bidrog jag med Home away from home i deras challenge "Alt er tillatt" och visade mitt andra HOME.



Stampin with the Dragon hade en challenge som de döpt till "May day flowers", och där deltog jag med min altrade bodylotionburk från Pretty in pink.



Jag är så glad att andra gillar det jag gör, och att få utmärkelser bland alla dessa otroligt begåvade scrappare som deltar i de olika tävlingarna är en ynnest. Tack snälla snälla ni! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)