Pages

9 juni 2011

H for happiness

Jag fick beställning på studentpresent; första bokstaven i studentens namn, och den stora dagens datum skulle vara med - i övrigt fick jag fria händer. :) Så här tolkade jag det...
 Det här fina pappret har jag velat hitta rätt användningsområde till ett bra tag, och nu äntligen! Tillsammans med mina nya stämplar [I like!] blev det ett väldigt "luftigt" tema, och nog kan man tänka sig att en student är på väg mot nya, spännande och svårnavigerade platser i livet, lite som en luftballong. ;)

 Datumet är med! ...liksom trollsländeberlocken för lycka och "xoxo" för kärlek.

Blank glittrig luftballong på väg mot nya äventyr.

Det känns inte riktigt färdigt utan en fjäril...eller två.
Snart kommer fler bilder på finesser och detaljer så kom ihåg att kika in igen.....men jag har lite annat att stå i först, så håll ut! ;)

1 kommentar:

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)