Pages

24 oktober 2011

Xmas came early

Idag satte stora julfeelingen in. Jag vill pyssla julsaker, NU!

Slängde ut en fråga lite sådär bara, och det visade sig att jag har flera supersöta vänner som vill köpa en sån här Xmas-bokstav av mig.  Åååååh så kul, då har jag ju giltig anledning att julpyssla. ;)

Xmas, med ung. utseende som på bilden, ca 7 cm hög, kostar 100:- plus ev. porto.
 Jag tänkte såhär dårå, för jag har alltså inga färdiga bokstäver; Du som vill ha en Xmas, var snäll och lämna en kommentar på det här inlägget så får jag lite koll på ung. hur många jag ska knåpa ihop. Om ni har speciella önskemål ang. färgerna så fixar jag nog det. :)

KRAM på er!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Jag skulle hemskt gärna vilja ha ett kort till vårt kök, där har vi svart kakel ju. Så gärna något i svart, vitt och rött! :-) KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Hej min duktiga vän!!!!
    Jag skulle gärna vilja beställa en som går i färgerna vitt, guld och rött!!!
    Sen undrar jag en sak till, om du kan göra en med "Gott Nytt År" och såifall med färgerna vitt, silver och svart!!!

    Lääääängtar tills det blir färdigt <3
    Stor kram till dig och en ros i förväg!!!!!
    @-}--

    SvaraRadera

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)